פתרונות תקשורת לעסקים

מחפש פתרונות מחשוב ותקשורת לעסק שלך? קרא מה שחשוב לדעת.


עד כמה אנחנו זקוקים להשקיע מחשבה בפתרונות תקשורת לעסק שלנו? יותר ממה שאנחנו חושבים. מטרות העסק, בין היתר, הן ליצור מערכות תקשורת מקיפות, חכמות, אשר יאפשרו העברת מידע ושיתוף פעולה בין העובדים ומחוץ לחברה, תוך שמירה על חסכון בתקציב, יעילות בעבודה וחסכון בזמן.

בתחום פתרונות התקשורת לעסקים, ניתן למצוא את טכנולוגיות ה-IP. מרכזיית IP, מאפשר לעסק בעל מספר סניפים, ליצור תקשורת זורמת בין הסניפים בשימוש במרכזיית טלפון אחת. יתרון מרכזי הוא שאין צורך להתקין מס' מרכזיות טלפון בסניפים מרוחקים וניתן לנווט שיחות בעזרת מרכזיה אחת. יתרון נוסף הוא שישנה אפשרות לפרסם מס' טלפון אחד בלבד לעסק עם סניפים רבים, תוך ניתוב השיחות על פי הצורך.

אפשרות נוספת להתקנה בעסק גדול היא Call Center, אשר בעצם מתפקדת כמוקד שירות טלפוני יעיל, המאפשר לחברה לשמור על קשרי הלקוחות שלה בצורה נוחה, בזמני המתנה קצרים מאוד, תוך הפקה של דוחות פעולה ובקרה.

מערכת Call Center, מנתבת שיחות נכנסות, בעלת מערכת מענה אוטומטי ובקרה תפקודית יעילה.

המערכת קשורה למרכזיית פנסוניק, אשר מהווה תמיכה לתפקוד מקסימלי ומותקנת במיוחד על פי צרכי הלקוחות והעסק.

בנוסף ליתרונות הנ"ל, המערכת בשילוב של מרכזיית פנסוניק, מעניקה שירותים של ממשק יעיל בינה ובין מערכות המחשוב בעסק. ניתן לנהל כתיבה והעברת הודעות SMS, הפקה של דוחות ושליחתם דרך דואר אלקטרוני ו/או טלפון סלולרי ועוד.

המערכת בעלת טכנולוגיה מתקדמת ביותר, בעלת ביצועים מעולים, מודולרית ומשמשת כפתרון תקשורת, גמיש ויעיל, עם תמיכה של החברה המבצעת.